Saturday, November 7, 2009

Τι το ήθελα?

Τζιαμέ που ήμουν μες τους τρελούς έρωτες, χάπιι έρχεται το εχτές. Φκένω μετά που 4 μέρες. Πελλαμένος πάνω της. Επεθύμησα την τζαι επεθύμησε με πολλά. Πάμε στο μόλ ( τζιαμέ που σινάουντε ούλλοι οι ροκόλοι τζαι παίζουν τους πελλούς, κάτι που εμείς εκάμαμεν γυρίζοντας μες τους δρόμους αλλά τι να πεις) έρκεται τζαι ο συγκάτοικος μου στο μπλόκ, επεθύμησα τον τζαι τζείνον τζαι καθούμαστε για φαί. Τρώμε τζαι ξέρω γώ τζαι θκιώχνω τον δικό μου για να μείνω λίο στο τετ α τετ με το πρόσωπο αφού μετά ένα επηέναμεν σε ένα talent show σε ένα ιδιωτικό της χώρας. Τι το ήθελα να πάω? Ένας μιτσής είχεν ταλέντο που τζείνους ούλλους. Ούλλοι ψωνισμένοι ως το κόκαλο. Πριν να φύουμε επρόσεξα μπροστά μπροστά μιάν γνώριμη φάτσα που έφκαλε φωτογραφίες. Η Δώρα. Τελευταία φορά που την είδα ήταν ένα χρόνο πριν. Με τούτη είχα σχέση για κανένα μήνα. Ήταν με άλλον, εχώρισε για να ρτει με μένα τζαι μετά εχωρήσαμε τζαι εξαναπήε μαζί του. Μετά που κανένα μήνα εχώρησεν τον ξανά τζαι έθελεν να ξανάρτει πίσω σε μένα. Έντζεν σικλίν όμως. Έχουμε τζαι μιαν αξιοπρέπεια τα γέριμα. Έτσι αρνήθηκα. Ένιγουει ήταν πολλά δύσκολο που ήμουν μαζί της γιατί εν είχα άδεια αυτοκινήτου τζαι ήταν μακριά. Η Δώρα ίσως να ταν η μόνη κοπελιά που ερωτεύτηκα. Που εχωρίσαμε έπεσα για πρώτη φορά μες τη μαύρη τη κατάθλιψη. Αφήνω το φλασμπακ τζαι ερκούμαστε στο εχτές. Βλέπω την τζαι λέω στο πρόσωπο, που ξέρει πια εν η Δώρα ότι ένα πάω να της πώ ένα γεια τζαι να φύγομεν γιατί ήταν ανυπόφορο το show. Πάω τζιαμέ. Σιοκαρίζετε η κοπελούα. Έμεινε χάσκοντα αλλά εχάρηκε πολλά. Έκαμεν όπως το μωρό. Τζαι εγώ εχάρηκα. Δάτς δε πόιντ. Λαλώ της ότι ήταν χάλια τα ταλέντα τους τζαι λαλεί μου έφκα εσύ. Τζαι έκαμα το. Ετραγούδησα τους 2 τραγούδια τζαι ενθουσιαστήκαν ούλλοι άσχετως πως ο μέσος ώρος ηλικίας ήταν τα 40ήμερα τζαι ήταν τζαι τσάρληες. Φεύκουμεν. Το προόσωπο όμως είδεν ένταλος ελαμπιρίζαν τα μάθκια της Δώρας τζαι εκακοφανίστην χωρίς να το δείξει τζαι εκάλμαρα την. Σκέφτουμαι τη Δώρα τζαι εν ξέρω γιατί. Είμαι πολλά χαρούμενος μαζί με τη σχέση μου τζαι εν θα χώριζα. Αλλά η με τη Δώρα ήταν πάρα πολλά έντονο τζείνο που έζησα άσχετον αν εκατέληξεν σε ππουστιά. Γουέλ ελπίζω να φύει που τον νού μου τζαι να μέινο πολύ τζαιρό με την σχέση που χω τωρά γιατί είμαι χαρούμενος που τα καλά.

1 comments:

TrigwnoTwn Vermoudwn said...

me ton nou sou...xx

Post a Comment