Monday, March 8, 2010

Γκρίκ Άιντολ

Είμαι καλά. Επεράσεν καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα στο μπλόγκ. Ετελειώσαν οι εξετάσεις (όπου να σαι φκαίνουν τα αποτελέσματα) τζαι επειδή εν είχα τίποτε καλύτερο να κάμω είπα να ασχοληθώ με κάτι δημιουργικό για να περάσει ο στρατός. Γι αυτό είπα να ξεκινήσω καράτε. Που μιτσής άρεσκεν μου όπως τζαι σε ούλους τους σώφρονες ανθρώπους να παρακολουθώ τη Ζήνα τζαι τον Ηρακλή στον αντέννα τζαι στο ενδιάμεσο εττοπουζιαζούμασταν με το αδέρφιν. Ωραίες εποχές. Επήα λοιπόν μάθημα τζαι εν με ενθουσίασε. Ε τζαι πάνω στο άππομα, πάνω στην απόγνωση μου, στην βαρεμάρα μου επήα τζαι εδήλωσα συμετοχή στο γκρίκ άιντολ. Ε λάλω τζαι εγώ τραουδώ καλά,είμαι τζαι ωραίος (φτανοκομμένος όπως λαλούν τζαι στα χωριά μας) γιατί όι?(αν τζαι πάντα εν μου αρέσκαν τούντα πράματα) Ε τζαι τωρά μετά που 2 οντισιόν,μιαν στη Λευκωσία τζαι μιαν ης τας Αθήνας είμαι στους 150 που τους 5000 που ούλη την Ελλάδα τζαι την Κύπρο τζαι ένα παω μεθαύριο για να ξανακάμω οντισιόν για να περάσω στα λάιβ. Εν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για τις εμπειρίες μου. Απλά να σας πώ ότι έσχει που τα καλά ανθρώπους που πιστεύκουν ότι μπορούν να γίνουν μεγάλοι τζαι τρανοί τζαι στάρζ. Ρε μα περιπέζουν μας? 16χρονα που εν έτοιμοι να αφήκουν το σχολείο για το γκρίκ άιντολ?! Ένιγουει τζιαμέ που επήα για να περάσω καλά, να φύω που το στρατό για λίο να ζήσω μια πολλά διαφορετική εμπειρία ξαφνικά άρκεψε να με κόφτει τζαι να αγχώνουμε τζαι να νευριάζω γιατί έν θέλω να με λούζερ τζαι εν είμαι έτοιμος για να πάω στην οντίσιον. Εν επήα γιατί θέλω να γίνω διάσημος η πλούσιος. Πάμε πάρακατω. Με τη γυναίκα μου είμαι πολλά ευτυχισμένος αλλά σύντομα έν να πάει να σπουδάσει τζαι εν ξέρω αν θα το αντέξουμε. Πέντε μήνες μαζί για μένα εν πολλά σπουδαίο πράμα. Η βοήθεια σας είναι ευπρόσδεκτη.
Υ.Γ. Ούλλοι μες το στρατό επελλάναν μας με την Τζούλια. Ακούεις συνέχεια το όνομα της τζαι κάτι για σαμπάνιες. Ως τζαι οι μόνιμοι ελισσιάσαν πάνω της. Γότ δε χέκ?

3 comments:

Anonymous said...

x*******iiiiiiiiiiii mouuuuuuuuuuuu bravo re!!!!!

well done

best of luck :-D

java101.cy said...

ahahahaha =) efharistw roam m
uparheis yeaaa!
ma apoti eida epie je mia fili mas i en i idea m?

Anonymous said...

ne neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ma posous diasimous filous na exo ta gerima :p

en na men i3ero pion na 4ifizo sto telos haha :-D

kala na sasten je oi 2 je o,ti 8elete na kamnete.

evre8ikete? eimai siouri en na xarei polla pou en na se dei.

Post a Comment