Monday, August 16, 2010

Τελευταία Εβδομάδα

Τελευταία μου εβδομάδα στην Κύπρο για φέτος. Την Κυριακή φέφκω (επιτέλους??) για New Jersey. Που τη μια ανυπομονώ τζαι που την άλλη προσπαθώ να απολαύσω ούλλα τζίνα που εννα πεθυμήσω τα οποία εν πολλά. Ελπίζω να τα πάω καλά!

Έφαα τους γιατρούς το μήνα που επέρασε. Το τεστ αναπνοής μου έδειξε ότι οι πνεύμονες μου χωρούν 3.5 λίτρα αέρα αντί 5 που κανονικά θα έπρεπε. Αρα πρέπει να κάμνω μασκούες, να προσέχω τι αέρα αναπνέω, να χάσω βάρος, γυμναστική, όχι κάπνισμα μπλα μπλα μπλα μπλα.....Το διάφραγμα μου εζάβωσεν τέλλεια τζαι εν εμπορούσα να αναπνέω, έκαμα εγχείρηση την Παρασκευή τζαι παρολλίο να μεν ξυπνήσω που τη νάρκωση...Ενόμιζα ότι θα πεθάνω, seriously. ήταν τελλαρισμένη η μούττη μου τζαι έβηχα συνέχεια τζαι έκαμνα εμετούς επειδή επήραξε το άσθμα μου η νάρκωση τζαι εν εμπορούσα να πάρω αέρα τζαι εβάλλαν μου οξυγόνο τζαι επροσπάθουν να τους πω τι με ενοχλούσε τζαι εν εμπορούσα να μιλήσω, ούτε να κινηθώ. Τραγωδία. Ένιωθα λες τζαι ήμουν επεισόδιο του Χάους! Τζαι ελάλεν μου τζαι η νοσοκόμα να ηρεμήσω! Πως να ηρεμήσω σαν δεν αναπνέω κοπέλλα μου???

Η συναυλία μας στην αυλαία επήεν πολλά καλά. Απόλαυσα τα νέα μέλη του μπαντ, εβάλαμε τζαι πολλά καινούργια τραγούδια (ντορς, σαντάνα, μάνου τσάο κλπ) ήταν τέλεια! Εννά παίξουμε τζαι την Πέμπτη σε ένα παραλιακό μπαράκι στην Αγιά Νάπα κάτι τζαζούθκια τζαι μένει μόνο να έρτει η Κυριακή....τζαι ποιος εν βαρκέται να φάει μια ολόκληρη μέρα μέστα αεροδρόμια :\

0 comments:

Post a Comment