Friday, May 6, 2011

Don't mess with me μαννο-ινδέ

Ο γείτονας μου, όπως και ο συγκάτοικος μου, όπως και ο άλλος μου γείτονας εν Ινδοί. Στον όροφο μου, δηλαδή, είμαστε σύνολο 5 άτομα. 3 άλουτοι βρωμεροί Ινδοί, ένας γκέυς που την Καραϊβική και ένας λουμένος, καθαρός, σεξουάλας Κοκκινοχωριάτης Κυπραίος. (Είμαι ο τελευταίος σε περίπτωση που κάποιος εν το έπιασε)

Ο παρέας που την Καραϊβική εν χρυσό παιδί και κάμνουμε πολλύ παρέα. Ο συγκάτοικος μου εν γάρος αλλά θα με ευγνομωνεί μια ζωή γιατί έμαθα του την αξία του μπάνιου και του αποσμητικού. Ο Δεύτερος Ινδός εν εκνευριστικός αλλά κατά βάθος εν καλό παιδί αλλά εν θα εκτιμηθεί ποτέ γιατί δεν ακολουθεί τις συμβουλές μου περί αποσμητικού. Ο τελευταίος Ινδός εν μαλάκας, κατζιάρης, ύπουλος, βρωμερός και χιλιοπρόσωπος. Κάμνει συνέχεια ψυχολογικό πόλεμο στον παρέα που την Καραϊβική γιατί εν γκέι και θα έμπλεκε και τη μάνα του για να γλυτώσει τζίνος για μαλακία που έκαμε. Τζαι έκαμεν το λάθος να με μπλέξει μια φορά ενώ εγώ εν είχα ιδέα. μουάχαχαχαχα

Στον όροφο μας έσιει ένα κενό δωμάτιο το οποίο άνοιξεν μετά βίας ο κύριος τζαι μεινίσκει τζιαμέ παράνομα. Πριν ένα μήνα, μόλις έφυε που σπίτι εμπήκα μέσα στο δωμάτιο τζίνο για να δω τι κάμνει τζιμέσα. Τζαι έκαμεν το λάθος να αφήκει το διαβατήριο του στο πάτωμα. Έπιασα το τζαι έχωσα το κάτω που το στρώμα του. Για ένα μήνα έψαχνεν το και δεν το ήβρεν. Τη Δευτέρα επήεν στην αστυνομία και εδήλωσεν το χασιμιό. Την Τρίτη επήεν στην πρεσβία του και εζήτησε να φκάλει άλλο. Εχτές άκουσα τον που εμιλούσε με τους δικούς του και ελάλεν τους ότι μπορεί να πάρει 2-3 εβδομάδες το νέο διαβατήριο να φκει και μπορεί να πρέπει να αλλάξει τη πτήση του. Τζαι τζίνη την ώρα, σαν ήταν στο σαλόνι και εμίλαν με τους δικούς του, εξαναμπήκα μέστο δωμάτιο τζαι έβαλα του το διαβατήριο πάστο γραφείο του τζαι έφυα. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Και τωρά σπάζει να ανακαλύψει τι έγινε και προσπαθεί να ακυρώσει ούλλα τα διαβήματα που έκαμε για το δήθεν χαμένο διαβατήριο του. Αχχχχ, τι να πω? Εγώ πάντως επιερώθηκα που τούτα ούλλα! Αν η εκδίκηση εν κρύο πιάτο τότε σίουρα εν σούσι!

0 comments:

Post a Comment