Thursday, October 20, 2011

...

Άγχος, πίεση, μαθηματικά, χημείες, προγραμματισμοί, ένας βίλλος κινέζος που ένιξερει να μιλήσει αγγλικά και μια παλαβή εγγλέζα που νομίζει ότι τα ξέρει ούλλα...Η γενέκα μου αηδιάζει με. Φαίνεται επροσπαθούσα να κάμω σχέση με ένα μωρό. Το καλό εν ότι εν με κόφτει πλέον. Η άλλη εν χασιμιά, η τρίτη είπεν μου την γιατί ήπια μια βότκα πριν να φκούμε να παίξουμε...Τζαι η πιο ωραία φάση της ημέρας, τα μεσάνυχτα που είμαι μόνος μου με τες μπύρες μου, τη μουσική μου τζαι τες ταινίες που είδα 3000 φορές. Και αύριο πάλε τα ίδια. Εν μας παραιτούν ούλλοι... Κάτι τέτοιες στιγμές έχω σε ανάγκη, φίλε μου...

6 comments:

Sike said...

εχασες με λλίο με τες γεναίτζιες αλλά ας πάει πάσα κακό...

:)

Aceras Anthropophorum said...

Καλάν ρε. Πάεις τζιαι πιάννεις την γεναίκαν του άλλου τζιαι καρτεράς να μεν σε αηδιάζει όταν θα έρτει η σειρά σου; Εκτός που αν εν άλλη. Αλλά τζιαι άλλη να ένι, αν την εθκιάλεξες με τα ίδια κριτήρια, έτα τζιειαμαί.

java101.cy said...

Φίλε Acera εν έπιασα τη γεναίκα του άλλου. Ο όρος γεναίκα μου εν μεταξύ σοβαρού και αστείου για να μεν λαλούμεν ονόματα. Τίποτε εν έγινε μεταξύ μας. Απλά εθεώρησα σωστό να το ξέρει ότι μου αρέσκει, που τη στιγμή που η ίδια μου έδειχνε το ίδιο και επειδή εβρεθούμασταν συνέχεια μόνοι μας εν ήθελα να κρύφκουμε πίσω που το δάκτυλό μου. Ουδέποτε ενεκατώθηκα μεστες δουλειές της με τον άλλο.

java101.cy said...

Sike εν πολλά μεγάλη ιστορία και έγραψα την περιληπτικά αλλά σαφώς εν έχει καμιά λογική :)

Aceras Anthropophorum said...

Εντάξει ρε. Μεν το πέρνεις τζιαι προσωπικά. Εν τζιαι εν επιθετικά που σου το έγραψα. Ήταν παραπάνω πειραχτικά ;)

java101.cy said...

Α, ΟΚ. Όπως και να χει είπα να ξεκαθαρίσω τη θέση μου!

Post a Comment