Monday, August 17, 2009

Επέρασεν ήδη ένας μήνας

Java #1


Επέρασε ήδη ενας μήνας. Στο ΚΕΝ η ζωή ήταν πολλά ωραία. Ήταν φάσεις που πιθανόν να μεν εζούσα έξω λόγο της παρουσίας φίλων που διαφορετικές φασεις της ζωής μου,κατασκηνώσης,δημοτικό κτλπ. Εν είναι δύσκολο να περάσεις καλά στο στρατό. Πειθαρχεία, υπομονή, φιλότιμο, υποχωρήσεις τζαι καλή θέληση. Η μετάθεση μου στο μηχανοκίνητο εν ήταν τζαι το καλύτερο γιατί μια εβδομάδα που είμαστε τζιαμέ γαμούν μας (εξεχάσαμε τι σημαίνει το περπάτημα. Τροχάδι,τροχάδι,τροχάδι). Κάμψεις,όπλα,άρματα. Μαυροσκούφηδες. Δε βαριέσε ένα περάσει. Ο εκπαιδευτής μου εν ένας φίλος από τα παλιά που επέζαμε μουσική σε ένα καφέ με τύπους παράξενους. Εν έχω παράπονο, εμπορούσε να ήταν πολλά χειρότερα. Μέσα σε τούτον το μήνα έμαθα πολλά. Δυσκολίες στην προσωπική μου ζωή, νηκατοσιές, προδοσιές που ανθρώπους που ήξερα μια ζωή. Επληγώθηκα, επλήγωσα έγινα ψεύτης γιατί η αλήθεια εν ακουγόταν σωστή, άκουσα ψέματα τζαι επίστεψα τα σαν μωρό παιδί. Αλλά τουτη εν η ζωή. Έτσι φάσεις νιώθω πιο ζωντανος παρά όταν όλα εν μέλι γάλα. Στις εξόδους μου κάμνω ότι με ευχαριστεί (ετραγούδησα σε ένα μέρος στον Πρωταρά εχτές τζαι προχτές) βλέπω φίλους (σήμερα είδα τζαι το αρνί στη Λεμεσό (νεκατομένη σαν εμετός πόλη) ). Είμαι καλά. Ελπίζω να περνάτε καλά τις διακοπές σας. Ομολογώ πως η ζωή μου θα ήταν τζαι εμένα πολλά καλύτερη με κόκα κόλα. Πεθυμώ την τζαι κάποιοι εν με αφήνουν να πιώ να ξεδιψάσω. (μπορεί να μεν καταλάβετε τι εννοώ αλλά έννεν ανάγκη να τα ξέρετε τζαι ούλλα).

Java #2

Επέρασεν ήδη ένας χρόνος. Έγινα τάχα παλιός. Νιώθω σαν να έχω σκαρφαλώσει ένα βουνό τζαι τωρά κατεβαίνω το κατήφορο που την άλλη πλευρά. Σε τούτο το χρόνο έμαθα πολλά. Εγνώρισα ανθρώπους που δεν θα γνώριζα υπό άλλες περιστάσεις, έμαθα να ανέχομαι πολλά, είδα πόσο κακός εν ο κόσμος, έμαθα πως να τζοιμούμαι στον ίδιο χώρο με άλλα 30 άτομα που δεν τα θέλω ούτε με θέλουν τζαι έμπηκα σε ένα περιβάλλον που εν με ήξερε κανένας τζαι εκατάφερα να χτίσω κάτι, μια καλή εικόνα. Εν έμαθα όμως ακόμα να λαλώ όχι, εν έμαθα να είμαι πιο διεκδηκητικός ούτε έμαθα να μπαίνω σε πρόγραμμα. Μαλαχτός εμπήκα, μαλαχτός απ'ότι φαίνεται θα φκω. Πέρσι ελαλούσα ότι ο στρατός εν άχρηστος τζαι ότι εν σου διδάσκει τίποτε. Τελικά μπορεί τζαι να είχα λάθος. Που τη μια, εν σου δείχνει κάτι που εν θα το μάθεις έξω. Θέλοντας όμως να δω τη θετική πλευρά που τούτο ούλλο το θέατρο, βλέπω ότι εν μια μικρογραφία της κανονικής ζωής. Τζαι η ζωή καταντά ρουτίνα κάποτε. Τζαι έξω θα σου παίξουν ππουστιές, θα σε μειώσουν, θα σε πληγώσουν, θα σε κάπουν να χαρείς, να λυπηθείς, να κλαψεις, να γελάσεις. Όπως εκαταλάβαμε τζαι με τον άλλο Τζάβα, φτάνουν σε στα όρια σου τζαι καταλαβαίνεις ότι μπορείς να πάεις ένα βήμα πιο τζει. Νιώθω ότι ζω σε ένα γυάλινο κόσμο. My glass house. Τζαι φεύγοντας είμαι πιο έτοιμος για το τι θα βρω μπροστά μου. Ούλλα έχουν τέλος. i.e Τούντα δκυο χρόνια θα γίνουν spread out στα υπόλοιπα χρόνια που θα ζήσω. Φυσικά τούτο εννά το δω μετά που χρόνια, όταν θα έχω ζήσει τζαι έξω. Ούλλα τούτα που είπα δεν αναιρούν το γεγονός ότι ο εγκέφαλος μου έγινε πουρές. Πάει καιρός που την τελευταία φορά που όντως σκέφτηκα κάτι χρήσιμο! Τζαι δκυο χρόνια δεν παύουν να είναι πολλά. Τζαι το άλλο όμορφο είναι ότι όπου πάω έχω γνωστούς. Ειδικά λευκωσία. Όπως και να χει...

26 του Αυγούστου πάω στη ΣΜΕΦ. Αλλαγή. Νέο περιβάλλον, νέοι ανθρώποι. Φοούμαι τες αλλαγές αλλά αρέσκουν μου. Ελπίζω να περάσω καλά τζαι προπάντων να μάθω πράματα, να βελτιώσω τη μουσική μου πλευρά. Η κανονική μου ζωή εν λλίο στάσιμη. Επεθύμισα να πάω κανένα ταξίδι, κάπου μακριά. Επίσης επεθύμισα να χω κάποια γυναίκα στη ζωή μου. Αλλά πόσα να κάμω στις 2 μέρες που είμαι έξω?

2 comments:

Terra Incognita said...

Στην ΣΜΕΦ θα περασεις καλά. Η μουσική ενώνει, όσο κλισε τζαι να ακούεται. Θα κάμεις φίλους που θα σου μείνουν τζαι θα κάμνεις τζαι κάτι επικοδομητικό..ή τουλάχιστον προσπάθησε να κάμεις..
Εγώ στο στρατό ξεκίνησα το θκιέβασμα, πράμα που εν εκαμα ποττέ μες τα σχολεία..6 ώρες την μέρα σκοπός, έπρεπε να περάσουν κάπως..

Καλός τζαι ευαίσθητος πολίτης να φκεις.

Patricia Anne Boyd said...

Περιμενουμε νεα σας, εχαθηκετε. Εν υπαρχει πλεον επικοινωνια. Μακαρι να εν για καλο αλλα εν ειναι ωραια η αναμονη

Post a Comment