Friday, July 31, 2009

@ Red

Dear diary, dear friends,
Καλημέρα! Κατ'αρχήν, εθυμήθηκα τούτο το πολλά όμορφο κομμάτι που συστήνω να το ακούσετε ούλλοι. Δαμέ εν τζαι το live version.

Μόλις ήρτα που Λεμεσό. Ωραία η Λεμεσός, εν πολλά μπροστά αλλά φοούμαι την. Επαίξαμε στο TePee, Τρίτη επαίξαμε στο Red και Σάββατο παίζουμε στο Mohito. Και ξεκινώ που την Τρίτη...

Πάμεν που λέτε στο Ρεντ, επιτέλους έμαθα που είναι, μετά που ένα τρίωρο εξαντλητικότατο σάουνττσεκ εκάμαμε πολλά καλό ήχο! Ώσπου να πάμε στο διαμέρισμα να φάμε, να κάμουμε μπάνιο τζαι να επιστρέψουμε τζαι να φκούμε πάστην σκηνή αλλάξαν ούλλα τζαι εγίναν πίττες! Εγώ και ο Πέτρος (ντράμμερ) που την πολλή ώρα που είμασταν στο περίμενε εσπαρκώσαμε να παίξουμε τζαι εφκήκαμε στο τελευταίο τραγούδι των προηγούμενων τζαι επαίξαμε μαζί τους. Τζαι μετά επαίξαμε εμείς!! Όλε! Εμένα άρεσε που πολλά όβερολ. Εχάρηκα πάρα πολλά που ήρτεν η ξαδέλφη μου τζαι η ΡόΑμ με την Μαρία Τ τζαι τα άλλα παιθκιά (thanks for coming again).

Pros:
- Άρεσεν μου το πρόγραμμα μας.
- Επεθύμισα πολλά να παίξουμε.
- Ήξερα πολλούς που το κοινό.
- Άρεσε μου το πρώτο λάιβ με το μπάσο μου.

Cons:
- Εγίναμε ούλλοι πίττα πριν ξεκινήσουμε με αποτέλεσμα να μεν ξέρουμε τι μας γίνεται.
- Εν αντέχετουν το Red. Ήταν τζει που το φούρνο. Απορώ πως εν εφύαν ούλλοι που το πρώτο μισάωρο. Πραγματικά ήταν αφόρητη ζέστη.
- Εν επαίξαμε τζαι πολλή ώρα. Πιστεύκω εν αδικία προς εμάς γιατί είμασταν το μόνο φουλ μπαντ.
- Έννεν άσιημο το Red αλλά έσιει ένα τεράστιο μειωνέκτημα. Η σκηνή εν σε γωνιά τζαι εν αδύνατο να κάμεις καλό ήχο.

Όπως και να χει. Τελειώνουμε, φορτώνουμε τα πράματα μας τζαι πάμε στο διαμέρισμα να τζοιμηθούμε. Χάρη τα κλειδκιά. Μα εν εσύ που τα έπιασες!! Με λλία λόγια, είχαμε κλειδώσει τα κλειδκιά μέσα. Μετά από μια απόπειρα να σκαρφαλλώσουμε στο δεύτερο όροφο εθυμήθηκεν ο Πέτρος ότι είδε ένα επεισόδιο των Μυθ Μπάστερς που έδειχνε πως ανοίγεις μια πόρτα με μια πλαστική κάρτα. Φκάλλουμεν ούλλοι τες βίζες μας έξω. Τελικά άνοιξεν την με την Τράπεζα Κύπρου μου! Ήταν απίστευτο! Εγελούσα μέστα μεσάνυχτα! Wow! Διάρρηξη πρώτου βαθμού.

Επειδή εννα τζοιμηθώ σαν γράφω, τα υπόλοιπα άλλη φορα. Ciao!

0 comments:

Post a Comment