Monday, July 6, 2009

Java will explode in 5 seconds

Ε λοιπόν δεν πάει άλλο τούτη η κατάσταση. Εν μου φτάνει η πυρά, τα άγχος που έχω για τες αιτήσεις μου για USA unis, τα αισθηματικά μου που εμπλεχτήκαν κόμπο, έχω να ανεχκτώ και τα βλακώδη αστειάκια των ζώων στο στρατό. Εν έχουμε υπόθεση. Αλήθκεια. Ππέφτω που λέτε σκοτωμένος να τζοιμηθώ μετά το νούμερό μου τζαι ξυπνώ το πρωί τζαι βρίσκω το δεξί μου πόδι ξυρισμένο που το γόνατο και κάτω!! Ποιος το έκαμε ρε παιδκιά? Κανένας! Γοτ ε σαρπράις! Ξανά ππέφτω να τζοιμηθώ, ένα άλλο ζώο έλουσεν τα πόθκια μου με κάτι εύφλεκτο τζαι έδωκεν τους φωθκιά!! Ρε μα σοβαρομιλούν?? Που ζω ρε γαμώτο??? Ξυπνώ μέστες φλώγες τζαι χτυπώ γυρούς μέστο σεντόνι για να μεν γίνω ψητός. Τζαι ξανά επιχειρώ ο άμοιρος να τζοιμηθώ τζαι κάποιος μου εχτύπησε με ένα σιδερικό πάστο γόνατο τζαι ακόμα πονώ το. Ε τζίνον ήταν. Εσπάσαν τα νεύρα μου. Άρκεψα τζαι εφώναζα τους αλλά οι π****οι ως γνωστόν εν έχουν τα παφτά να πουν ναι ρε μαλάκα εγώ το έκαμα. Ενευρίασα τόσον πολλά που τους είπα ότι θα τους γαμήσω παστα νούμερα τζαι δεν θα ξαναφκάλω κανένα (που τζείνους που υποψιάζουμε εννοείται) τη μέρα που θέλει τζαι φυσικά, έδωκα τους όπως τους σσιύλλους. Ναι. Εγώ που εκάλυφκα τους πάντες βάλλοντας τον εαυτό μου μπροστά, εγώ που έκαμνα ότι εμπορούσα για να τους βολέψω ούλλους, εγώ που εμίνισκα μέσα άμαν εν είχα δουλειά για να βολέψω τους άλλους που εθέλαν να φκουν επειδή ελυπούμουν τους. Τζάβα, είσαι μεγάλος μαλάκας. Μάθε να λαλείς όι, μάθε να διεκδηκάς ότι σου ανήκει, σταμάτα να είσαι μαλαχτός god damn it!!! Ο στρατός οριμάζει. ΌΛΕ!!!!

Κατά τα άλλα καρτερώ τες συναυλίες μας που κοντεύκουν. Να παίξουμε με τους φίλους μου να χαλαρώσω, να ξεχαστώ. Εκάμαμε τζαι 3 πρόβες για τη συναυλία της Παρασκευής τζαι εννα κάμουμε ακόμα μιά! Πρόοδος!! Εφύλαξα επιτέλους τα λεφτά για να πιάσω μπάσο!! Μάλλον εννα το πιάσω την πέμπτη! Σκέφτουμαι να πιάσω τούντο πάρκερ. Ελάτρψα το. Φκάλλει και γαμω τον ήχο, εν άνετο τζαι πολλά ελαφρύ! Τζαι τούτο το αμπ. Για το αμπ εν είμαι σίγουρος ακόμα. Αν έσιει κανένα που καταλάβει ας μου πει καμιά γνώμη.

4 comments:

Anonymous said...

Εκάμαν σου έτσι πράματα τζαι συ ετζοιμάσουν του καλού τζαιρού;;
Πρέπει ναν πολλάαα βαρύς ο ύπνος σου!:s

ρίτσα said...

μα σοβαρομιλάς;!

who are these people!

εγώ ήταν να φυρτώ που το κλάμα

java101.cy said...

@Anonymousόντως, φίλε ο ύπνος μου όντως εν υπερβολικα βαρυς. Τζαι ήμουν τζαι άϋπνος τις προηγούμενες 3 μέρες.

@ρίτσα: για να είμαι ειλικρινής, σε κάποια φάση ήθελα να κάτσω τζαι γω στη γωνιά τζαι να κλαίω αλλά εν εμπορούσα επειδη ποτέ εν κλαίω (δυστυχώς) τζαι επειδή εν θα έλυε το πρόβλημά μου ούτε θα βοηθούσε. Εθύμωσα πολλά αλλά γοτ του ντου? Πάλε καλά που εν μου κόψαν την πουλλού μου ορ σάμθινγκ έλς....

Candy Candy said...

Πε μου αλήθκεια!! τστστστσ!!!

Post a Comment