Sunday, July 12, 2009

Game over

Χρόνος, αναμνήσεις, λησμονιά, φόβος, ενθουσιασμός, σκέψεις, απορία, χρώματα, ακούσματα, αναμονή, προσμονή, ερωτήματα, απαντήσεις, κενό.
Έφτασε η στιγμή. Τα πιο πάνω είναι η εσωτερική μου κατάσταση αυτή τη στιγμή. Σίγουρα κάποιοι εν να με χαρακτήριζαν υπερβολικό. Υπέρ αναλύσαμε το θέμα πολλές φορές. Πολλές συμβουλές, αστεία, πειράγματα, προειδοποιήσεις. Σίγουρα θα λησμονήσω πολλά, θα μάθω πολλά τζαι όπως μου είπε ένας πολύ αγαπημένος μου άνθρωπος θα έχω δυο χρόνια για να γεμίσω το μυαλό με γνώσεις. Μπορεί να μην ήταν στη θέση μου ποτέ αλλά σίγουρα ήταν τα πιο αληθινά λόγια που άκουσα που κάποιον που δεν γνωρίζω αρκετά και δεν με γνωρίζει αρκετά αλλά μου έδειξε να νοιάζεται ειλικρινά τζαι με ανιδιοτέλεια για μένα κάτι που εκτιμώ τζαι το ανταποδίδω όι λόγο υποχρέωσης η κάτι τζαι για αυτό ήμουν εκεί εχτές. Τι να πώ? Δεν μπορώ να ξέρω τι να περιμένω. Συνέχεια γυρίζουν μες τον νου μου τα λόγια του επαναστάτη « Γιατί η αξία που μέσα μας φωλιάζει πιο βαθιά είν’ η ελεύθερη ζωή που ήθελες να ζούσες..» τζαι θα είμαι ελεύθερος γιατί όσον δεν μπορεί κανένας να μου στερήσει τη σκέψη μου δεν μπορεί να με υποτάξει. Ευχαριστώ εκείνους που μας παρακολουθούν, νοιάζονται για μας τζαι σίγουρα μετά που δυο εβδομάδες ή και πιο σύντομα μέσω του φίλου μας που συγκατοικεί μαζί μου σε τούτο το μπλόγκ θα ξαναμιλήσουμε. Εγώ θα είμαι καλά τζαι το ίδιο εύχομαι για εσάς. Καλό καλοκαίρι.

3 comments:

Anonymous said...

athimises mu je to allo: "..oses ki an xtizun filakes, ke an o klios stenevi, o nous mas ine alitario, olo tha drapetevi.."
na prosexis ton eafto su!
maria t.

Candy Candy said...

Μικρό μου javaboy με τον νου σου!c.u. soon ;-)

TrigwnoTwn Vermoudwn said...

na prosexeis..k men xa8eis
Or8i

Post a Comment