Saturday, May 1, 2010

Σκέψεις ενός χαμένου 20άρη

Είναι Σάββατο απόγευμα. Λύω με το smoothjazz.com Χάρη στην ανευθυνότητα ευρέθηκα με τους καλούς μου φίλους στο ίδιο σπίτι τζαι επέρασα ένα υπέροχο απόγευμα. Είμαι πλήρος χαλαρός και συνάμα κουρασμένος σωματικά και ψυχολογικά. Η ΣΜΕΦ ετέλειωσα, επήα Μαθκιάτη τζαι θυμήθηκα πόσο κακό μου κάμνει ο στρατός. Ούλλα για βιτρίνα, είναι για να ναι. Στο μεταξύ χάνω τον ύπνο μου τζαι τρώω την ώρα μου. Εν κάμνω ΤΙΠΟΤΕ!! Κάθουμαι πάστο παγκάκι τζαι θωρώ τους μιτσιούς που σάζουν τα άρματα. Τζαι εν μπορώ ούτε θέλω να βοηθήσω. Η ώρα πάλε άρχισε να κολλά τζαι να μεν περνά, πάλε άρχισα να γίνομαι άχρηστος, να καπνίζω μη έχοντας κάτι καλύτερο να κάνω, να χάνω τον ύπνο μου τζαι να νυστάζω. ΕΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΥΣ! ΚΑΝΕΙ! ΕΚΟΥΡΑΣΑΝ ΜΕ! ΚΑΛΟΤΖΑΙΡΙ ΕΛΑΑΑΑΑΑ! ΙΟΥΛΗΗΗΗΗΗΗ

Θέλω να διορθώσαω κάποια πράματα πάνω μου. Θέλω:
1. Να χάσω βάρος
2. Να μεν καπνίζω
3. Να γίνω υπεύθυνος - συνεπής
4. Να μάθω να μιλώ, να ξέρω το δικό μου
5. Να τα πιέννω πιο καλά με τους ανθρώπους

Ναι έχω, όπως ούλλοι τα κόμπλεξ μου τζαι τα ψυχολογικά μου αλλά εν τζαιρός να ακρέψω να τα ξεπερνώ.

Την Κυριακή επήα στο μπλου σπάις στον Πρωταρά που είσιεν ηβέντ μαθήματα χωρού λάτιν. Ήταν τζιαμέ ο ινστράκτορ τζαι όποιος ήθελε εσυμμετείχε στο μάθημα. Επέρασα απίθανα! Εθκίαλεα τες πιο ωραίες τζαι εχόρευκα μαζί τους! Στο Αργεντίνικο ταγκό εχόρευκα με μια γενεκάρα μαυρομάλλα, νομίζω ρωσσίδα. με ένα κορμί και γα**! Εν είχαμεν υπόθεση αλλά επεράσαμε τζαι οι 2 τέλεια!

Τζαι τέλος, μια συγκινητική στιγμή..Επήα μετά που χρόονια στον παιδίατρο μου για να μου συμπληρώσει κάτι φόρμες με το ιατρικό μου ιστορικά για να στείλω στο πανεπιστήμιο μου. Εθυμούμουν έντονα πολλές στιγμές που τα παιδικά μου χρόνια γιατί επήεννα πολλά συχνά επειδή είχα μια σπάνια αρρώστια τζαι ήμουν τυχερός που έζησα. Επίσης επαρατήρησα ότι ο γιατρός μοιάζει πολλά του χάους πράμα που με έκαμνε να γελώ ασταμάτητα. Έκαμα τζα το εμβόλιο της μηνιγγίτιδας (75 ευρώ παρακαλώ) εντ χήαρ άι αμ.. Άτε μάνα μου. 100 τζαι πόψε τζαι φέφκω για Νιου Γιορκ!!!

1 comments:

osr said...

φίλε μου ψυshήν τζαι νεύρον!!

εν εμείναν πολλές!!!

τζαι γω μαθκιάτην ήμουν μες τους όρχους τζαι τις μαλακίες

τζαι επέρασεν τζαι τούτη μαλακία τα άχρηστα 2 χρόνια τζαι οι σπουδες τζαι αρκετά χρονάκια ζωής δαμέσα δα!!!

καλήν απόλυσην!!! απολελε και τρελελέ!!!

Post a Comment