Sunday, July 4, 2010

A Series Of Unfortunate Events

Ξέρετε κάτι κωμωδίες που ο πρωταγωνιστής εν πολλά γρουσούζης τζαι έρκεται του η μια αναποδιά πάστην άλλη?
Που ασπούμε εννα σπάσει το λάστιχο του αυτοκινήτου του σαν οδηγά στο βουνό, τυχαία εν θα πιάννουν τα στόπερ, εννα ππέσει στον γκρεμό χωρίς να πάθει τίποτε τζαι τελικά εννά τον έβρει μια πετρα πάστην τζεφαλή τζαι εννα πάθει αμνησία?

Την πέμπτη απολύουμαι. Τρίτη πρωί έπιασα άδεια, θα επέστρεφα το Σάββατο, θα έκαμνα μέσα το Σαββατοκυρίακο και τη Δευτέρα το πρωί θα εξαφανίζουμουν τζαι κανεί! Είχα πιάσει τη χειρότερη άδεια που ούλλους. Τζίνοι εφέφκαν Πέμπτη τζαι εν εξαναερκούνταν.

Μόλις εφκήκα είπα ότι θα αρκέψω να υλοποιώ τους στόχους μου για μια πιο υγιειή ζωή. Γυμναστική, σωστή διατροφή, όχι τσιγάρα, με μέτρο τα ποτά τζαι piece of mind. Ούλλα επηένναν καλά, εν είχα κανένα πρόβλημα. Την Τετάρτη τζίολας έμαθα ότι οι δυο μου μαθητές που επήαν για εξετάσεις κιθάρας επιάσαν o ένας Distinction τζαι ο άλλος Merit, επήα έξω τζαι με κάτι φίλους μετά τζαι επήρα τα πάνω μου. Ένιωθα ελεύθερος, περήφανος τζαι με μια αυτοπεποίθηση ναααααααααα!!

Πέμπτη πρωί σηκώνουμαι πρωί να πάω τρέξιμο τζαι μετά παραλία. Βάλλω τα αθλητικά μου, φκαίνω έξω τζαι ξεκινώ ελαφρύν τροχάδιν. Πέζει το τηλέφωνο, ασυναίσθητα απαντώ, "ρε έλα μέσα". "τι?" "πρέπει να ρτεις μέσα. επηντώσαν την 3 άτομα". Εγεμώσαν τα μάθκια μου. Άρκεψα τζαι έτρεμα τζαι εφώναζα. Ούτε ξέρω τι του είπα του ανθρώπου. "είπες ήταν να με φκάλλεις 3 τζαι ποττέ εν το καμες, έδωκες μου την πιο άσχημη άδεια τζαι εννά μου την κόψεις τζιόλας? πάλε εγώ να την πληρώσω? επειδή δείχνω λλίην κατανόηση τζαι εν δημιουργώ προβλήματα πρέπει να με γ****ετε?"

Πάω που λέτε μέσα διψασμένος για εκδίκηση. Όποιοι τζαι να ήταν τούτοι οι τρεις θα επληρώναν ακριβά. Είχαν σκοπό να με αφήκουν μέσα ως τη Δευτέρα αλλά μετά που ένα μίνι καφκά είπαν μου εννα φκώ Σάββατο, αν έρτει ο Β (που τους 3 που ελείπαν) ο οποίος έπρεπε να έρτει μέσα Σάββατο πρωί.

Παράσκευη εξεχρέωνα τα πράματα που μου εδώκαν όμως ελήφκουμουν κάτι μικροπράματα που είχαν κόστος πάστα 20 ευρώ. Τζαι έρκετε το μικρό διαβολάκι τζαι λαλεί μου: "Τζίνος που σε έκοψε έχει ότι χρειάζεσαι". Ανοίγω λοιπόν την κλειδωνιά του locker του και διακριτικά παίρνω ότι χρειάζομαι. Έπιασα τζαι κάτι πράματα που ελείφκετουν ένας φίλος μου. Συνόλικα εξάφρισα του πράματα αξίας 100κάτι ευρώ. Αν και ξέρω ότι βαστιέται πολλά καλά οικονομικά ο συγκεκριμένος, εν τον εξάφρισα τελείως (360 ευρώ). Όπως τζαι να σχει εν νομίζω να τα πληρώσει. Εννά κλέψει τζαι τζίνος που τους νέους. Εν εξανάκλεψα, αλλά ήταν η μόνη εκδίκηση που εμπορούσα να πάρω επειδή εν θα τον ξαναδώ. Τζαι νομίζω ότι τζαι ο ίδιος επροτίμαν να τον κλέψω παρά να τον ταπανιάσω. Ο Tim Robbins στο Shawshank Redemption είπε, "I had to come to jail to become a criminal". Ένιγουέι, εν νιώθω ενοχές. Αντιθέτως νιώθω ικανοποίηση! Πάει ο πρώτος!

Για τον Β, εστήσαμε ένα ωραίο-περίπλοκο-ιδιοφυέστατο σκηνικό με τον λοχαγό (για τους μη γνωρίζοντες, κάτι ανάλογο του υπεύθυνου χρονιάς στο σχολείο) τζαι αναγκάσαμεν τον να έρτει μέσα η ώρα 8 τη νύχτα τζαι να φκώ εγώ ως τη Δευτέρα. Έπιασεν το κόλπο, αλλά ήρτεν μέσα η ώρα 9. Μόλις τον είδα, ετοίμασα τα πράματα μου τζαι σε χρόνο ρεκόρ πάω στο γραφείο του λοχαγού να του πω ότι θα φύω. Άκουσα τον που εμιλούσε στο τηλέφωνο με το διοικητή (διευθυντής σχολείου) τζαι έκατσα τζαι εκρυφάκουα: "ήρτεν ο Β, εννά θκιώξω τον Χ τωρά." ... "τι? εν μπορώ να του πω έτσι του ανθρώπου. υποσχεθήκαμε του κάτι τζαι εν μπορούμε τωρά να κλώσουμε" ... "εν λάθος που κάμνετε. ο μιτσής πάλε εφάνηκε εντάξει τζαι εσείς τωρά πάλε πέζετε του ππουστιά". Σε τούντο σημείο εκατάλαβα τι έγινε τζαι εσπάσαν τα νεύρα μου τζαι εμπήκα μέσα. Έκλεισε το τηλέφωνο τζαι λαλεί μου. "ο διοικητής είπε να μεν φκεις τωρά επειδή εν αργά για να οδηγάς" "ακόμα 9 εν η ώρα! τι λαλεί τούτος?" "είπε μου αν θέλεις να έρτει ο παπάς σου να σε πιάσει τζαι να σε φέρει άυριο το απόγευμα μέσα" "το πρωί υποσχέθηκες μου να φύω πόψε τζαι να έρτω Δευτέρα. Ο τζίρης μου έννεν αθκιασερός να πηγαινωέρχται 1 ώρα δρόμο για να φκω κάτι ώρες " "γαμώ το εβαρέθηκα τους. εν δέχουμαι εγώ να σε περιπέζουν άλλο. αύριο θα φκεις ότι τζαι να γίνει. είπεν μου να έρτεις αύριο μέσα για να φκάλεις σκοπιά αλλά θα βάλω άλλο. αρκετά σε ταλαιπώρησα." "καλά γιατί εγώ πρέπει να τη φάω ούλλη? γιατί εν έρκεται τζαι κάποιος άλλος μέσα που την άδειά του? επειδή εν έχω αναρρωτική δηλαδή τζαι εν μπορώ να αντιδράσω πρέπει να με ξεζουμίσετε τέλεια?" "είσαι μαλάκας ή προσπαθείς να ππέσεις που το μάτι μου?" "Μα περιπεζούμαστεν τωρα? Έννεν γι'αυτό που έπιασες εμένα να έρτω μέσα τζαι όι κάποιον άλλο?" "Άκου να δεις. Εν φταίτε πάντα εσείς οι μιτσιοί για το τι γίνετε. Μερικές φορές οι μεγάλοι στο στρατό υπόσχονται σε συγκεκριμένους στρατιώτες πολλά καλές εξόδους που συνήθως εν μπορούν να γίνουν. Τζαι επειδή εν μπορείς να τάσσεις τζαι να ξιτάσσεις, βάλλουν τον αδύνατο κρίκο, στην περίπτωση μας εμένα, να φκάλει το φίδι που την τρύπα" "εκατάλαβα. τωρά εννα πάω να τζοιμηθώ τζαι μεν με ξαναγυρέψεις ως άυριο που εννα φκω. Καληνύχτα"

Ένιωθα απογοητευμένος. Ως τζαι 4 μέρες πριν το τέλος ππέφτει μέσο ρε γαμώτο. Επειδή εγω εν θέλω να βάλλω τον τζίρη μου υποχρεώνεται ποτζεί ποδά για να κανονίζουμαι, τζαι θέλω μόνος μου να κάμνω ότι κάμνω (εν είμαι μωρό πλέον τζαι ούτε εν υπόχρεοι οι γονείς μου να μπαίνουν σε φασαρίες για μένα) πρέπει να την τρώω πάντα?

Επήα τζαι έππεσα. Μετά που λλίο, έρκετε ο λοχαγός τζαι λαλεί μου: "Είσαι ο καλύτερος στρατιώτης που είχα με διαφορά.
(κομπλιμέντα που βρίσκουν τζαι τούτοι οι μόνιμοι) Υπόσχουμαι σου ότι αν έσχει ένα άτομο που εν θα μείνει μέσα ούτε λεπτό στις 4 μέρες που εμείναν είσαι εσύ. Τζαι θα τους πατήσω ούλλους χαμέ για τούτο." "Εν ο καλύτερος μαλάκας που είμαι. Εν με κόφτει το ότι έπρεπε να είμαι έξω τζαι είμαι μέσα. Έτσι φάσεις νευριάζω που εν είμαι μπασταρτός τζαι έχω συνείδηση τζαι καταλαβαίνω. Γιατί αν ήμουν μπάσταρτος τζαι έππεφτεν ένα τηλεφώνημα για μένα ήταν να ήμουν τζαι γω σπίτι μου τωρά όπως οι άλλοι. Αλλά εκτιμώ ότι τζιαμέ που σε εχρειάστηκα εβοήθησες. Τωρά χρειάζεσαι με εσύ τζαι δυστυχώς εν μου επιτρέπει ο χαρακτήρας μου να σε πουλήσω. Γι αυτό πάλε έφα την ούλλη μόνος μου."

Τζαι πραγμάτικα εν τούτο που με τρώει. Εν έχω όρεξη, ούτε αξίζει τον κόπο πλέον να θυμώνω για το πότε αννα φκώ. Τρώει με το ότι ξέρω πως η κατάσταση έξω εν η ίδια τζαι σχειροτερη. Τζαι το ότι σε κάποια φάση εννά αποκτηνωθώ τζαι εννά πατώ τζαι γω επί πτωμάτων γιατί θα βαρεθώ να σιύφκω τζαι εννα καταλάβω ότι μόνο έτσι επιβιώνεις. Παλιοκοινωνία γα***ο. Αν δεν τους φάεις εσύ πρώτος εννά σε φαν τζείνοι. Τζαι αν δεν έσχεις χρήμα τζαι γνωριμίες είσαι μόνος σου.
Τελικά η λύση μπορεί να είναι να κυβερνά δίκαια ένας δικτάτορας. Τζαι όποιος εν ακολουθεί μπαμ τζαι κάτω. Αλλά υπάρχει έτσι άνθρωπος? Τζαι αν υπάρχει, τζίνον ερωτήσαμεν τον αν θέλει?




1 comments:

achilleas said...

e file ego apolythika (persi) me 38 meres anarrotiki
stis exetaseis DEA irta 309 , 0 305 epien dokimos, polloi me meso, egirisen mou alla ate ti na kameis

eperasa arketes paromies faseis me sena
alla en to metaniosa pou en egina "malakas" san tous allous
malakas se "" giati sikonei sizitisi pios en o malakas
to thema einai ta 2 xronia epian xamena, an imoun exo allo 40 meres parapano i allo 300 an imoun dokimos pes, pale ta 2 xronia itan na pasein tou poutsou, pale itan na ginete psyxologikos polemos, pale na thoreis pramata kai thaumata kai na siopas ktl ktl
i ousia en oti ediatirises ton xaraktira sou

Post a Comment