Monday, February 21, 2011

Κοτόπουλο με Βατόμουρα

Σήμερα όπως έρκουμουν που Νέα Υόρκη είδα κάτι που έψαχνα καιρό: Φάρμερς Μάρκετ, περίπου 20 λεπτά περπάτημα που το νέο μου σπίτι. Μιας και έχω κουζίνα τωρά, πατώ το κουμπί και κατεβαίνω. Μια τεράστια φρουταρία που έσιει τα πάντα που ούλλο τον κόσμο. Φρούτα, λαχανικά, ιταλικά, γαλλικά, ελληνικά, κινέζικα ... ... Τζαι ούλλα φρέσκα! Από κολοκάσι μέχρι σολωμό.

Που τη χαρά μου έφαα 60 δολάρια. Έπιασα 4 φιλέτα βοδινά, 3 στήθη κοτόπουλου, μακαρόνια βιδούες, ταλιατέλεςσ, ροδάκινα, μήλα, φορμόζες (πουρνέλες για τους μη κοτσινοχωρκάτες), βατόμουρα, λεμόνια, σπανάκι, σνόου πις, μανιτάρια άσπρα, μανιτάρια αναδρίκας, ιταλικό αλάτη θάλασσας, μίγμα 4 ειδών πιπεριών, φρέσκο δυόσμο, ρίγανη, καρύδια, τεριγιάκι, αυγά, κρεμύδια, σκόρδο και ιταλικό ελαιόλαδο. Νομίζω είπα τα ούλλα. Εσκέφτουμουν να κάμω κοτόπουλο με τεριγιάκι, αλλά μετά είπα να βάλω λίγη φαντασία και έφτιαξα κάτι που εφκήκε πολλά ωραίο και είμαι πολλά περήφανος!

Κόφκουμε το το κοτόπουλλο σε κυβάκια και τα κόκκαλα κ το λίγο κρέας που μένει βράζουμεν το για να κάμουμε δικό μας ζωμό κότας.
Βάλλουμε τες ταλιατέλες να βράσουν.
Τηγανίζουμε το κοτόπουλλο με 2 σκελίδες σκόρδο.
Προσθέτουμε τα μανιτάρια, μετά τα σνόου πης.
Βάλλουμε αλάτι και πιπέρι. Εγώ δαμέ βάλλω και ρίγανη γιατί αρέσκει μου άμα ψηθεί καλά και πιρκίζει λλίο.
Όταν κοντέψουν να ψηθούν ούλλα βάλλουμε και το σπανάκι.
Μόλις ξεκινίσει να μαρανίσκει βάλλουμε και τα βατόμουρα και όταν αρκέψουν να λιώνουν και να φκάλλουν κόκκινο χυμό προσθέτουμε μισό φλυτζάνι λευκό γλυκό κρασί.

Ήταν απίστευτο. Μέχρι και ο παρέας ο Δανός που εν αυστηρός κριτής απόλαυσε το πιάτο μου. Έδεσεν πολλά ωράια και η γεύση και το χρώμα. Ειδικά το γλυκό κρασί με τα βατόμουρα ήταν μμμμ! Είσιεν ένα ελαφρώς κόκκινο χρωματούδιν, ήταν μαλακό και λίγο γλυκόξινο. Θα το έφκαλλα φωτογραφία άλλα επεινούσαμεν πολλά. Για το βοδινό φιλέττο έσιει κανένας κάτι να προτείνει??

0 comments:

Post a Comment