Wednesday, November 9, 2011

Η που**** η γειτόνισσα μου

Τούτη η πουτάνα η γαμοσιήστω η γειτόνισσα που μεινίσκει πουπάνω μου έκαμε παράπονο στο σποιτονοικοκύρη ότι έπαιξεν σήμερα το ξυπνητήρι μου η ώρα 830 και ήταν πολλά δυνατό. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!! Τζίνη που κάμνει χούβερ μετά τα μεσάνυκτα και νιώθω λες και εξεκίνησε μηχανή τζετ πουπάνω μου εν οκ. Η καρτάνα, ο πούτανος. Έντζεν η ώρα 5 που έπαιξε το ξυπνητήρι μου ρε υπανθρώπινο ον. Τζαι εν κανούν τα άλλα ούλλα, επήεν τζαι είπεν ότι έπεζα πολλά δυνατή μουσική που τες 830 για πολλή ώρα. Η παλαβή. Το ότι το ξυπνητήρι μου εν τραγούδι εμετάφρασεν όπως έθελε η μαλακισμένη. Τζαι τωρά παίζεται να μου δώκουν γόρνινγκ και επειδή έχω είδη ένα δικαιούνται να μου κάμουν έξωση. Λες και εν με εκανούσε ούλλο τα άγχος που έχω με τα σχολεία και τα δίδακτρα και τα λεφτά και τα μαθήματα.

Κατά τα άλλα τούτη ήταν μια καλή ευκαιρία να βρίσω στα κυπριακά σε σημείο μεγάλης ηδονής.

Η σάγλισσα, η άσχημη

USA

5 comments:

Anonymous said...

Η ασπρόκωλη...

Sike said...

en mboreis na "apantiseis" stes katigories? or at least na anti-kataggeileis ji esi gia ti hoover....

eksigate mou tounto uk/usa ji exasa epeisodia

Anonymous said...

vale kanoniko xipnitiri tzai en tha esheis provlima

Αχάπαρη said...

Η ανοργασμική, που έπιασεν αράχνες το πράμαν της, η πιττακόκκελλη..
Εεεμ οκ.

java101.cy said...

@Anonymous: Εν μαύρη οπόταν εν πάει...Καταλαβαίνω σε γιατί και εγώ ένα που τα πρώτα που εσκέφτηκα ήταν ασπρόλοττα.

@Sike: Αρνήθηκα τις κατηγορίες με το επιχείρημα ότι εν υπερβολικά παλαβό να διαμαρτύρεσαι για ένα ξυπνητήρι που εχτύπησε μια φορά σε μια λογική ώρα. Εννα αφήκω να περάσει λλίος καιρός και μετά θα αρχίσω και γω καταγγελίες. Εν ξερεί με πιο ξεροτζέφαλο έμπλεξε η γειτόνισσα. Αφού θέλει πόλεμο, THIS IS CYPRUS!
Επειδή είμαστε 2 που γράφουμε στο μπλογκ για να ξεχωρίζει ποιος γράφει τι είπαμε να βάλλουμε τες χώρες που σπουδάζουμε ώσπου να έβρουμε κάτι ποιο δημιουργικό.

@Αχάπαρη: Πολύ, μα πάρα πολύ ρησπέκτ.

Post a Comment