Tuesday, June 9, 2009

Κοίτα τι βρήκα στο παλιό μου τετράδιο...

25 Δεκεμβρίου 2008, περασμένα μεσάνυχτα. Εύκαλα θάλαμο και εβαρκουμουν. Ππουστοστρατά..Εν κανεί που με πιάνει κατάθλιψη τις γιορτές, αφήκαν με και μέσα. Είπα να γράψω τίποτε, πάλε, μπας και περάσει η ώρα και ξεχαστώ. Και μιας και καμνω παρέα με 2 Κρητικούς τελευταία που συνέχεια λαλουν μαντινάδες, είπα και γω να γράψω καμιά για να τους μπω. Μερικές φράσεις εν δανεικές! Σχόλια δεκτά!

Δεν στέλνεις ένα μήνυμα
δε με ρωτάς τι κάνω
πεσμου τον τρόπο που ξεχνάς
να μάθω να το κάνω

Πως σε 'κανε και τον εθές
πες μου κι εμέ να μάθω
που της αγάπης όνειρα
όλο για σένα πλάθω

Μικρή μαυρομαλλούσα μου
δες με κι εμέ λιγάκι
να κλέψω απ' το χειλάκι σου
θέλω ένα φιλάκι

Αστέρι μου μία ευχή
έχω κι όλο πονάω
Αχ να μ' αγάπαγες μισό
απ' όσο σ' αγαπάω

Εγώ θέλω να σ' αγαπώ
μα εσύ να με πικράνεις
ε δε θα αφήκω ζωντανό
τον άντρα που θα πάρεις


Χαχαχα! Έχω συνήθεια να κρούζω τα παλιά μου τετράδια αλλά κάτι τέτοια που ξεφεύγουν αρέσκει μου να τα βρίσκω!

1 comments:

Evi said...

You spelled message wrong.

Post a Comment