Thursday, April 2, 2009

Preludio

Αλήθεια, επεράσαν κιόλας τρία χρόνια...Έγιναν πολλά μα άλλα τόσα δεν έγιναν ποτέ. Έλα όμως που ο καιρός τωρά δεν περνά με τίποτε..Ένας από τους στόχους μου, όπως και του κάθε ανθρώπου, πιστεύκω, είναι να ανακαλύψω τι είμαι. Μέχρι το καλοκαίρι ένιωθα ότι επήενα τα καλά. Τωρά έχασα το τελείως. Εδοκίμασα να γράφω τις σκεψεις σε χαρτί μπας και με βοηθησει αλλά πάντα τα τετράδια μου εκαταλήγαν στον κάλαθο. Έδωσε μου την ιδέα του blog. So let me introduce myself...

1 comments:

Candy Candy said...

Επίστευκα τζιαι εγώ μέχρι πρότινος πως εν πολλά σημαντικό να καταλάβει κάποιος ποιος-τι είναι. Ίσως όμως να εν τζιαι λιο μαλακία τούτο γιατί ο άνθρωπος εν λίο δράση τζιαι αντίδραση-που λένε τζιαι οι ειδικοί. Ως εκ τούτου μπορείς να είσαι τζιαι τούτο αλλά μπορείς να είσαι τζιαι τζείνο. Μπορεί τελικά να εν χρήσιμο να διαμορφώσεις ένα γενικό περίγραμμα της ταυτότητας σου, αλλά να σε χαρακτηρίζει η ευελιξία. Ναι τζιαι πάντα θα είσαι εσύ.

Post a Comment