Monday, May 18, 2009

Ουροβίσιον

Εχτές μετά που το πάρτι γενεθλίων του μικρού μου αδερφού σε ένα λούνα πάρκ της κακιάς ώρας με μόνο πακιστανούς εργάτες (όι πως με κόφτει η καταγωγή τους αλλά εν αστείο που μετά λαλούν οι Κυπραίοι ότι εν έχει δουλειές ενώ απλά ούλλοι θέλουν να γίνουν κυβερνητικοί τζαι να κάθουνται ολημερίς) έκατσα σε μια καφετέρια να πιώ ένα φραπέ με φίλους τζαι να δούμε τζαι τον τελικό κυπέλλου. Έκαμεν το θαύμα της πάλε η πέγεια. Κρίμας τους καημένους τους αελήστες που εμείναν πάλε χάσκωντας.

Εμιλούσαμεν κάμποσο για τη eurovision. Κάθουμε μετά σπίτι κλεισμένος μες σε ένα δωμάτιο συγκεντρωμένος με το τετράδιο μου για να κρατώ σημειώσεις. Άρεσεν μου πολλά η Κροατία, η Αρμενία (αρκετά καλός συνδυασμός μοντέρνου και παραδοσιακού ήχου), η Αγγλία (αν τζαι εν πάω ιδιαίτερα την χώρα), η Ισλανδία κάπως τζαι η Νορβηγία που άξιζε τη νίκη. Αλλά όι τζαι έβδομος ο Σάκης. ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! Μα τι ψηφίζουν ρε οι αχάπαροι? Ο άνθρωπος εν ο Michael Jackson της Ελλάδας (μόνο που εν είναι παιδεραστής) Ακόμα τζαι αν δεν μου αρέσκει ιδιαίτερα το είδος του αναγνωρίζω ότι εν καλός. Τζαι βάλουν μου πιο ψηλά την τουρκάλα που ήταν τέλια shakira wanna be? Οξά τον άλλο του Αζερμπαϊτζάν τον Μπόρα-Μπόρα?

Παρόλα αυτά πρέπει να παραδεχτώ ότι το επίπεδο του διαγωνισμού ανέβηκε πάρα πολλά τον τελευταίο καιρό. Έν βλέπουμεν πιόν παναϊρκα στον βαθμό που εβλέπαμεν παλιά. Ακόμα μιαν χρονιά όμως εν εκάμαμεν τίποτε. Μικρό το κακό βέβαια αλλά αν δεν τα καταφέρει ο Σάκης τότε ποίος θα τα καταφέρει?

P.S Κάποιος να μου εξηγήσει γιατί συμμετέχει το ισραήλ στον διαγωνισμο? Αν ήταν που το χέρι τους ένα εδιούσαν βαθμούς μόνο στον εαυτό τους. Εν απαράδεχτο μια χώρα που καταπατεί τα δικαιώματα τόσων παλαιστινίων , που συνεχίζει έναν καταδικαστέο τζαι άδικο πόλεμο για 60 χρόνια εναντίων τους να παίρνει μέρος σε έναν πανευρωπαϊκό διαγωνισμό. Τζαι ο λόγος που εβάλαν μιαν τραγουδίστρια εβραία- ισραηλίτισσα τζαι μιαν που την Παλαιστίνη εν καθαρά για προπαγάνδα,

0 comments:

Post a Comment