Tuesday, May 19, 2009

Σκέψεις ΙΙ

Εκοντέψαν τα A-levels μου. Πρέπει να σοβαρευτώ, να συγκεντρωθώ τζαι να ριχτώ στο διάβασμα. Οι βαθμοί μου στα mocks ήταν αρκετά κaλοί, κατ ακρίβεια ήταν καλύτεροι που κάθε άλλη χρονιά αλλά πάντα έτσι εποχές έν μπορώ να συγκεντρωθώ αρκετά. Πέρσι έτσι καιρό εδιάβαζα φανατικά την βιογραφία του John Lennon γραμμένη που την πρώτη του γυναίκα τζαι που τότε εκατάλαβα ότι οι Beatles ήταν ένα που τα λίγα καλά πράματα που εξεκινήσαν που την Αγγλία.
Πάντα κάτι προτιμώ να κάμω εκτος που διάβασμα τζαι εν ξέρω πώς να αποφύγω τους εθισμούς μου. Pro evolution που παίζω για να ποσκολιούμαι τζαι το house που εν μια τηλεοπτική Αμερικάνικη σειρά που εκατέβασα πρόσφατα τζαι βλέπω φανατικά (συστήνω την ανεπιφύλακτα). Κάποτε που συνειδητοποιώ ότι εν γίνετε να αναβάλλω συνέχεια το διάβασμα για αύριο σκέφτουμαι πώς να αποφύγω τους εθισμούς μου ( να κρούσω το cd του pro evolution κ.α) αλλά μετά καταλήγω στο συμπέρασμα ότι κάτι άλλο εννά βρω να κάμω για να αποφύγω το διάβασμα. Άρα που ήμασταν πούποτε.
Διαβάζοντας το πιο πάνω συνειδητοποίησα ότι τελικά είμαι ένας ανεύθυνος επιπόλαιος άνθρωπος που αναζητά την καλοπέραση του τζαι βαρκέται να δουλέψει ακόμα τζαι αν είναι για το καλό του. Εννά με έτσι για μια ζωή? Αν ναι μάλλον εννα καταλήξω στη φυλακή.

0 comments:

Post a Comment