Sunday, May 24, 2009

Superman ΙΙ: The Answers

Ε λοιπόν δέτε αριστερά τι ανακάλυψα! Τελικά έννεν μόνο ο Σούπερμαν που φορεί το σόβρακο του πουπάνω που το παντελόνι του! Εν σχεδόν ούλλοι οι σούπερ ήρωες. Ασπούμε ο Μπάτμαν, οι Incredibles και πολλοί άλλοι. Γιατί ομως? Λαλείτε να εν καμιά προπαγάνδα? Μια άποψη είναι ότι μπορεί να εν για να σπάζει η μονοτονία της στολής. Φαντάστείτε τον Σούπερμαν με μπλε που πάνω ως κάτω. ΝΟ! Αλλά που την άλλη οι Πάουερ Ρέιντζερw εν πολλά μονόχρομoi. Εν όπως τα σάντουιτς. White tops white boots. Πάλε, ούλλοι φορούν κολάν. Τζαι εν θα ήθελα να θωρώ το κολάν να κολλά πάστην πουλλού του Σουπερμαν σαν εθώρουν το Λόις & Κλαρκ στο Σίγμα πριν δέκα χρόνια. Θα ήταν αποκρουστικό. Που την άλλη, ελάτρευα πάντα τον Πίνκι και τον Μπρέιν οι οποίοι ήτσν τίτσιροι! Αλλά έννεν σούπερ ήρωες οπόταν μάλλον έν μετρούν. Λαλείτε να είμαστε εμείς παράξενοι τελικά που το φορούμε που μέσα που το παντελόνι? Ούφφου προβληματίζουμε...Πολλές απαντήσεις αλλά καμία δεν βγάζει κάπου. Πρόσφατα είδα το Ιλουμινάττι τζαι εμπίκε μου τζαι η ιδέα ότι μπορεί ούλλοι οι Σούπερ Χοίροους να ανήκουν σε μια μυστική αίρεση που που να φορούν τα σόβρακά τους πουπάνω για να προσπαθήσουν να ξεκινήσουν νέα μόδα τζαι να φκάλλουν λεφτά μηνώντας ώσους την ακολουθήσουν γιατί έχουν ήδη πατεντάρει την ιδέα000. Τζιαμέ σίουρα ο Κάπτεν Πλάνετ εννεν μέσα. Έσιει κανένας καμιά ιδέα?

Σήμερα επήα στο αεροδρόμιο να φέρω τον φάδερ που ήταν στην Αθήνα στον αρφό μου. Εμπήκε μέστο αυτοκίνητο τζαι ήταν μετα νεύρα του. Όταν ρώτησα τί έγινε μου είπε (Υπόψιν ο αρφός μου εν μεταξύ άλλων αδέξιος, ψιλογρουσούζης, απρόσεχτος και τα 3 αγγλικά που ήξερε εξίασεν τα κάπου στην Αθήνα): "Βάλλω εχτές τον αρφό σου να μου έβρει εισητήριο στο ίντερνετ για να έρτω πίσω. Είπεν μου ότι πετώ σήμερα. Πάω στο αεροδρόμιο και η κοπέλλα έν έβρισκε το όνομα μου. Πιάνω τον τηλέρφωνο. Εσύγχισεν το saturday με το sunday."

Respect bro!

2 comments:

Anonymous said...

ο λογος που εγινικασιν σουππερ ήρωες εν επειδή είχαν κκόμπλεξ που η πουλλού τους εν μιτσιά, γι'αυτό παίζουν το σούππερ μάτσιο τζαι φορούν το σώβρακο που πάνω για νομίζουμε πως την έχουμ μυάλη.

<--> τόση εν του Σούππερμαν, γιατί μόνο η Λόις του εκάθετουν?

sindrimin said...

hahaha, 10 me tono :]

Post a Comment